Samen sterker
Amsterdam, Parijs, Toronto… Overal ter wereld zitten goede mensen. En elke business unit heeft zijn eigen specialisme. Zo werken ze in Engeland strategisch op een heel hoog niveau. En weten ze in Dubai heel veel over travel retail. Die extra expertise zetten we graag in om ons werk beter te maken. Andersom weten ze ons ook te vinden als het gaat om creatie en concept. Zo’n samenwerking levert altijd interessante discussies op. In andere landen kunnen ze heel fris en open naar iets kijken, en hebben ze andere inzichten en voorbeelden. Daar leren wij ook weer van.
Lokale kennis
De keuze om een van de andere business units aan te sluiten kan ook puur geografisch zijn. Als een klant wil uitbreiden naar andere markten, kunnen we direct schakelen. En toen MG in Frankrijk social media wilde gaan ontwikkelen, brachten we ze in contact met onze Franse collega’s. Op dezelfde manier helpen wij merken als Shell, Walt Disney en TheFork met hun activiteiten voor de Nederlandse markt. Logisch. De situatie hier, de taal, de nuances, die kennen wij natuurlijk als geen ander.